המדריך השלם לתביעות ביטוח - עורך דין תביעות ביטוח

אם חברת הביטוח מסרבת לשלם לכם, פנו אלינו ונסייע לכם להשיג את מלוא הפיצוי שמגיע לכם

לכל אחד יש בדרך כלל מספר פוליסות ביטוח כגון: ביטוח דירה, ביטוח מקיף לרכב, ביטוח אובדן כושר עבודה וכו',לעיתים כאשר מתרחש מקרה הביטוח וקיימת זכאות ע"פ הפוליסה נוצר קושי במימוש הזכויות אל מול חברת הביטוח. עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח יוכל להעניק לכם יעוץ משפטי בנושאים הקשורים לביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים, ביטוח סיעודי, ביטוח רכוש וביטוח לעסק.

באותם מקרים בהם חברת הביטוח אינה מוכנה להכיר בזכאות על פי הפוליסה או שקיימים חילוקי דעות ביחס להיקף הפיצוי כדאי לפנות לעורך דין, לברר איתו את עובדות המקרה אל מול תנאי הפוליסה . עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח יוכל לספק הערכה מקצועית בנוגע לסיכויי התביעה המשפטית והיקפה הריאלי.

חשוב לדעת מה לעשות על מנת להבטיח את הזכויות שלכם

  • מומלץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח מייד לאחר קרות מקרה הביטוח. במקרים רבים יש חשיבות מכרעת למסירת עובדות מדויקות המשקפות באופן מהימן את מה שאירע בפועל. לעיתים בחוסר תשומת לב אנשים מוסרים פרטים כלליים או חסרים, דבר שעלול להקשות בהמשך הדרך על קבלת הפיצוי.
  • לאחר התייעצות  ובהתאם להנחיות יש לפנות לחברת הביטוח, סמוך ככל הניתן להתרחשות מקרה הביטוח.
  • מומלץ לתעד ככל הניתן בזמן אמיתי או סמוך לאחר מכן את הנזקים וככל הניתן את הגורמים להתרחשותם. כדאי מאד לצלם ולשמור ראיות הממחישות את היקף הנזק והסיבות להתרחשותו.
  • חשוב מאד לזכור כי מניין תקופת ההתיישנות במקרים של תביעות ביטוח על בסיס פוליסות אישיות היא תוך 3 שנים מהתרחשות האירוע. אם נראה במהלך ההתנהלות מול חברת הביטוח כי הנטייה הינה שלא לקבל את הדרישה לפיצוי, כדאי לפעול ולהיערך להגשת תביעה לבית המשפט בהקדם.
  • כל עוד לא הוגשה תביעה לבית המשפט, התכתבות עם חברת הביטוח ודיונים בנושא התשלום אינם עוצרים את מניין תקופת ההתיישנות.
תביעות ביטוח

משרדנו מתמחה בתביעות ביטוח כבר למעלה מ – 35 שנים. אנו נטפל עבורכם בכל הנדרש להגשת תביעה בכלל זאת איתור מסמכים נדרשים, הערכות שמאי, חוות דעת של מומחים מקצועיים בתחומים השונים.

לתיאום פגישת יעוץ להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצוי ללא התחייבות

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

תביעות ביטוח בהן משרדנו טיפל לאחרונה

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג בעל וילדים של אם המשפחה אשר נפטרה ממחלה. חברת הביטוח סירבה לפצות את היורשים בהתאם לפוליסת ביטוח החיים  בטענה כי עברה הרפואי של המנוחה לא הוצג באופן הנדרש בהליכים שלפני הוצאת הפוליסה. חברת הביטוח טענה בין היתר שהמבוטחת הסתירה בעיה רפואית ממנה סבלה עוד לפני הוצאת הפוליסה. העלנו טענות משפטיות שונות ביחס לסירובה של חברת הביטוח ובפשרה שהושגה בימים אלו שולמו למשפחה 900,000 ₪ .

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג קבוצה של לקוחות שגרים בישוב באזור הכרמל ואשר רכושם נפגע בשריפה שהתחוללה שם. הגשנו בשמם תביעה מגובה בחוות דעת של מומחה שריפות ובחוות דעת של שמאי ביטוח מקצועיים. השגנו עבורם פיצוי בסדרי גודל של 8 מליון ₪ בגין נזקי הרכוש השונים אשר נגרמו להם לרבות פגיעה בחלקים מבתי המגורים.

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג בעל דירה ששהה בסוף השבוע מחוץ לביתו. במהלך אותו סוף שבוע התפוצץ צינור מים ונגרמו נזקי רכוש בהיקף גדול מאד לדירתו ואף לדירת השכנים. הלקוח התנהל בתחילה אל מול חברת הביטוח אך ללא הצלחה. הועלו כלפיו טענות שונות הן ביחס להיעדר כיסוי ובנוסף נטען בכל מקרה שהיקף הנזקים קטן בהרבה מהנטען. הלקוח פנה למשרדנו, לאחר ברור עובדות המקרה נעזרנו במהנדס שערך חוות דעת וקבע באופן חד משמעי שהאירוע נגרם כתוצאה מתקלה בלתי צפויה והוא מכוסה בפוליסה. בנוסף נעזרנו בשמאי המתמחה בחפצי אמנות ושטיחים שהעריך בצורה ריאלית את הנזקים האמיתיים שהתרחשו. במסגרת תביעה שהגשנו, השגנו עבור הלקוח פיצוי מלא בגין הנזקים שנגרמו.

לקוחות ממליצים

כתבות נוספות בנושא תביעות ביטוח

ליעוץ מיידי
ללא התחייבות

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.