כיצד לקבל פיצויים מקסימליים לאחר תאונת עבודה?

אם נפגעתם או חליתם במהלך העבודה, פנו אלינו ונסייע לכם להשיג את מלוא הפיצוי שמגיע לכם.

תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שהתרחשה במהלך העבודה, בדרך לעבודה או בחזרה ממנה.

מחלת מקצוע היא מחלה שהעובד חלה בה בעקבות עבודתו, בעקבות חשיפה לתנאי עבודה מזיקים. בכלל זאת חומרים מסוכנים, רעש, סטרס ועוד. גם בגין מחלת מקצוע מגיעים פיצויים לעובד.

כעורכי דין המתמחים בתחום תאונות עבודה אנו עדים לכך שבמקרים רבים כאשר מתרחשת תאונת עבודה, ישנה עילת תביעה לפיצוי ממספר גורמים: גם מהמעביד, גם מפוליסות ביטוח אישיות וגם מביטוח לאומי. את התביעה יש להגיש לביטוח לאומי עד שנה מיום התאונה. עובד שתביעתו אושרה על ידי הביטוח הלאומי יפוצה בגין אובדן ימי העבודה, בגין הנכות ובגין ההוצאות הקשורות בפגיעה (טיפולים שאינם בסל הבריאות, נסיעה לצורך טיפולים).

דגשים בבחירת עורך דין תאונות עבודה

  • מומלץ לבחור עו"ד המתמחה בנזיקין, בדגש על נזקי גוף, תאונות עבודה ודיני ביטוח.
  • בתביעות בגין נזקי גוף ותאונות עבודה לוותק ולניסיון של עורך הדין חשיבות מכרעת על אופן ההתנהלות של התביעה ומיצוי הפיצוי הכספי בגין הנזקים שנגרמו.
  • לעורך דין בעל ניסיון בעבודה אל מול חברות הביטוח והכרות עם המוסד לביטוח לאומי יתרון משמעותי ביותר בייצוג הלקוח בבית המשפט, בהתנהלות מול חברות הביטוח ובוועדות הביטוח הלאומי.

עו"ד שהם סלומון מתראיין לתוכנית הפינה המשפטית בנושא תאונות עבודה

חשוב לדעת מה לעשות על מנת להבטיח את הזכויות שלכם

  • לתעד בצילום את הנסיבות שהביאו לתאונה, את הסיבות להתרחשות.
  • לקחת פרטים של העדים לאירוע בכדי שיוכלו בעתיד לסייע בהוכחת התביעה.
  • בעת קבלת טיפול רפואי או בכל סיטואציה אחרת שבה מתוארות נסיבות התאונה חשוב למסור גרסה אמיתית, תמציתית ומדויקת.
  • חשוב לפנות לטיפול רפואי מסודר. בכל פגישה יש לציין כי מדובר בתאונת עבודה.
  • לשמור כל מסמך רפואי רלבנטי שניתן בעקבות התאונה.
  • לשמור בהקפדה כל תיעוד בדבר הוצאות שנגרמו כתוצאה מהתאונה ואפילו לערוך רישום לגביהן. למשל לשמור קבלה של מונית ולרשום בגין מה הוצאה.
  • כדאי מאד לפנות כבר בשלב הראשוני לליווי משפטי,יש להתייעץ בהקדם עם עורך דין מומחה בתחום תאונות עבודה, אפילו פניה ראשונית לביטוח הלאומי ובה פירוט של נסיבות התאונה, רצוי שתעשה תוך שימת לב ובסיוע עין מקצועית.

משרד עורכי הדין רנרט סלומון נבחר ע"י דירוג DUN&BREDSTREET כאחד המשרדים המובילים בתחום הביטוח והנזיקין.

אם נפגעת בתאונת עבודה, מומלץ לפנות מייד לייעוץ משפטי ראשוני. משרדנו מייצג בהצלחה, כבר למעלה מ-35 שנים, מקרים רבים של תביעות בגין תאונות עבודה ואבדן כושר עבודה.

לתיאום פגישת יעוץ להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצוי ללא התחייבות

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מקרי תאונות עבודה שבהם טיפלנו לאחרונה

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אדם כבן 50 אשר נפגע בתאונת אופנוע ונקבעו לו 25% נכות. חברת הביטוח סירבה לפשרות שעמדו על הפרק וטענה בין היתר כי מדובר באדם שכושר ההשתכרות שלו כלל לא נפגע שכן הוא משתכר לאחר התאונה יותר מאשר לפניה. משרדנו ניהל את התיק עד תום ולפני שבועיים התקבל פס"ד ובו פוצה הלקוח בסך מליון וחמישים אלף ₪.

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג עובד נגריה בן 26 אשר נפגע בתאונת עבודה ואיבד 2 אצבעות שנחתכו ממסור. נקבעו לו 19%נכות בביטוח הלאומי. השגנו עבורו פיצוי של למעלה מ-500,000 ₪ ביחד עם תשלומי המוסד לביטוח לאומי.

סיפורים אחרונים

פועל בניין נפל מפיגום עליו עמד בעת עבודתו ונפגע פגיעה רב מערכתית בכל חלקי גופו. נקבעה לו נכות בשיעור של כ-45% והשגנו עבורו פיצוי של למעלה מ-2 מליון ₪ ביחד עם תגמולי הביטוח הלאומי.

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אישה אשר נפגעה בתאונת דרכים בעת שרכבה עם בעלה על אופנוע בדרך חזרה מהעבודה . משרדנו ניהל עבורה הליכים מוצלחים הן בביטוח הלאומי במסגרת ערעור והן במסגרת תביעה כנגד חברת הביטוח. התובעת פוצתה בסכום כולל של 850,000 ₪

שאלות ותשובות בנושא תאונות עבודה

אם נגרם נזק גוף כתוצאה מהתאונה ניתן להגיש תביעה לביטוח הלאומי עד שנה מיום התאונה, תביעה כנגד המעביד וחברת הביטוח שלו בגין רשלנות ניתן להגיש עד שבע שנים מיום התאונה כמו כן ניתן לתבוע על פי פוליסות תאונות אישיות ,אובדן כושר עבודה וכו' עד שלוש שנים ממועד התאונה

הוועדה הרפואית קובעת את סוג הנכות וגובה הנכות , ניתן לערער על החלטות הוועדה הרפואית בפני וועדת ערערים תוך 30 יום מקבלת החלטת הוועדה

תאונה שנגרמה בדרך לעבודה או בחזרה ממנה תחשב כתאונת עבודה, המחוקק קבע כי גם במקרים של נסיעה הכוללת עצירה לצורך הבאת הילד לגן יחשב הדבר כתאונת עבודה

החוק מחייב את המעסיק לחתום על התביעה, אם למעסיק יש השגות בנוגע לנסיבות התאונה הוא רשאי לכתוב זאת על גבי התביעה במקרים של סירוב המעסיק לחתום על התביעה ניתן לפנות אליו באמצעות הביטוח הלאומי או באמצעות עורך דין תאונות עבודה ולחייבו לחתום

מחלת מקצוע היא מחלה שנגרמת כתוצאה מסביבת העבודה לדוגמה פגיעה בשמיעה בעקבות חשיפה לרעש חזק או פגיעה כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים וכו'

לקוחות ממליצים

כתבות נוספות בנושא תאונות עבודה

עו"ד שהם סלומון בערוץ 20

כיצד ניתן לקבל פיצויים מקסימליים?

כיצד מקבלים פיצויים מקסימליים?

ליעוץ מיידי
ללא התחייבות

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.