נפגעתם בתאונת דרכים? זה מה שעליכם לעשות

תאונת דרכים גורמת במקרים רבים לנזק כלכלי בנוסף לנזק הנגרם מפגיעה גופנית ונפשית. אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בהקדם האפשרי.

משרדנו מעמיד עבור הלקוחות את מיטב המומחים על מנת לסייע להם לעמוד על זכויותיהם, על מנת לקבל את הפיצוי המקסימאלי בהתאם לנזק שנגרם. במסגרת השרות, משרדנו מעניק באופן ייחודי ללקוחותינו ליווי אישי כולל הופעה בפני וועדות רפואיות וזמינות תמידית בכל שאלה ובכל היבט הנובע מהתאונה.

תאונת דרכים כוללת מגוון של פגיעות שאינן בהכרח התנגשות בין כלי רכב. למשל פגיעה מדלת מכונית בזמן כניסה או יציאה מהרכב, נפילה ברכב ציבורי ועוד. כל מקרה של נזק שקשור לרכב בעל מנוע יכול להיחשב כתאונת דרכים. אם אתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים סמוך ככל אשר ניתן למועד קרות התאונה.

חשוב לדעת מה לעשות על מנת להבטיח את הזכויות שלכם

  • יש לרשום את פרטי הנהגים המעורבים בתאונה: שם, מספר ת.ז, כתובת וטלפון, פרטי פוליסת הביטוח ומספר רישוי רכב. 
  • מומלץ לתעד את שעת התאונה, המקום שבו אראה ונסיבות המקרה. במידה וניתן, לצלם את מיקום התאונה והפגיעות ברכב ובגוף. אם היו עדים, לרשום את הפרטים שלהם ומספר טלפון. 
  • במקרה של פגיעה גופנית – יש לקבל טיפול רפואי סמוך למועד התאונה. ישנם מקרים שהפגיעה הגופנית מופיעה או מחמירה מאוחר יותר וחשוב להיות במעקב רפואי.
  • יש לשמור את כל המסמכים הרפואיים, בכלל זאת דו"ח מד"א, מסמכים מחדר המיון ובית החולים או קופת חולים. 
  • יש לדווח על התאונה למשטרה.

עו"ד יוסף רנרט מתראיין לתוכנית שאלה משפטית בנושא תאונות דרכים

משרד עורכי הדין רנרט סלומון נבחר ע"י דירוג DUN&BREDSTREET כאחד המשרדים המובילים בתחום הביטוח והנזיקין.

מתי כדאי להגיש תביעה?

ניתן להגיש תביעה עד שבע שנים מתאריך התאונה. מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים בסמיכות למועד התאונה, על מנת לממש את מלוא הזכויות של הנפגע ולהימנע מטעויות שנעשות בתום לב ועלולות לאחר מכן להפריע לניהול ההליך.

כיצד מחשבים את פיצוי תאונות דרכים?

בתביעות הקשורות לנזקים בעקבות תאונות דרכים בית המשפט מסתייע במומחים רפואיים אשר קובעים את היקף הפגיעות שנגרמו בעקבות התאונה. שיעור הנכות אשר נקבע משפיע על היקף הפיצוי הכספי בגין נזקים בהווה ובעתיד. 

במקרים מסוימים ניתן להגיש בקשה לתשלום תכוף המאפשר לתובע לקבל פיצוי באופן מהיר, פרק זמן קצר לאחר שארעה התאונה והרבה לפני סיום ההליך. תשלום תכוף מקובל במקרים שבהם התביעה מתנהלת זמן רב ובמקרים בהם הנפגע נפצע באופן שאינו מאפשר לו לעבוד ולהתפרנס באופן זמני או קבוע.

אם נפגעת בתאונת דרכים, מומלץ לפנות מייד לייעוץ משפטי ראשוני. משרדנו מייצג בהצלחה, כבר למעלה מ-35 שנים, מקרים רבים של תביעות בגין תאונות דרכים.

לתיאום פגישת יעוץ להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצוי ללא התחייבות

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

תביעות תאונות דרכים בהן טיפלנו לאחרונה

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אדם כבן 50 אשר נפגע בתאונת אופנוע. חברת הביטוח סירבה לפשרות שעמדו על הפרק וטענה בין היתר כי מדובר באדם שכושר ההשתכרות שלו כלל לא נפגע שכן הוא משתכר לאחר התאונה יותר מאשר לפניה. משרדנו ניהל את התיק עד תום ולפני שבועיים התקבל פסק דין ובו פוצה הלקוח בסך מליון וחמישים אלף ₪.

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אישה אשר נפגעה בתאונת דרכים בעת שרכבה עם בעלה על אופנוע. משרדנו ניהל עבורה הליכים מוצלחים הן בביטוח הלאומי במסגרת ערעור והן בתביעה כנגד חברת הביטוח. התובעת פוצתה בסכום כולל של 850,000 ₪.

סיפורים אחרונים

סטודנט אשר נהג ברכבו ונפצע בתאונה יוצג ע"י משרדנו. במסגרת מו"מ מול חברת הביטוח הוצע פיצוי בסך 250,000 ₪. משרדנו דחה את ההצעה על הסף בין היתר טענו בשמו כי למרות שמדובר באדם צעיר שטרם החל את דרכו התעסוקתית צריך לחשב את סכום הפיצוי על פי השכר העתידי הצפוי לו במקצוע שלמד ולא השכר הממוצע במשק. משרדנו ניהל הליך בלתי מתפשר, בסופו בית המשפט פסק ללקוח פיצוי בסך 1,550,000 ₪.

שאלות ותשובות בנושא תביעות תאונות דרכים

בהחלט ניתן להגדיר את המקרה של נפילה במדרגות באוטובוס כתאונת דרכים, במקרה שנגרמה חבלה בעקבות הנפילה ניתן לדרוש פיצוי מחברת הביטוח של חברת האוטובוסים

ניתן להגיש תביעה עד 7 שנים מיום הפגיעה, במקרים של קטינים ניתן להגיש עד גיל 25(7 שנים מגיל 18) יש לשים לב שתביעות בגין פוליסות אישיות מתיישנות לאחר 3 שנים

בהחלט כן, המחוקק קבע הגדרות רחבות בנושא של תאונות דרכים ובכלל זאת פגיעה במהלך החלפת גלגל, פגיעה במהלך חניה ועוד.

הנהג הפוגע זכאי לתבוע בגין נזקי גוף ללא קשר לשאלת האחריות, מה שרלבנטי לתביעה במקרה זה הוא קיום פוליסת ביטוח חובה ורישיון נהיגה בתוקף.

לקוחות ממליצים

כתבות נוספות בנושא תאונות דרכים

ביטוח ותביעות נזקי גוף בתאונות דרכים

כיצד מקבלים פיצויים מקסימליים?

ליעוץ מיידי
ללא התחייבות

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.