עורך דין תאונות אופנוע

ניהול תביעה בגין נזקי גוף בעקבות תאונת אופנוע דורשת מומחיות וניסיון. מומלץ להתייעץ מוקדם ככל הניתן עם עו"ד תאונות אופנוע.

עורך הדין יסביר ויפרט את ההליכים הנדרשים בניהול התביעה ויוכל להעריך את סיכויי התביעה וסכום הפיצוי המשוער. התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח של האופנוע עליו רכבת. תקופת ההתיישנות בגין נזקי הגוף היא 7 שנים. יש לשים לב כי התכתבות עם חברת הביטוח אינה עוצרת את מניין השנים להתיישנות. מומלץ לפנות לעורך דין לתאונות אופנוע בהקדם האפשרי, רק הגשת תביעה לבית המשפט עוצרת את תקופת ההתיישנות. 

במקרים שתאונת אופנוע היא גם תאונת עבודה, עורך דין לתאונות אופנוע יגיש בנוסף תביעה למוסד לביטוח לאומי. במקרים אלו אם בביטוח הלאומי נקבעה נכות על ידי ועדה רפואית, בטרם מינוי מומחה מטעם בית המשפט, קביעת הועדה תשמש גם בהליך בבית המשפט.

חשוב לדעת מה לעשות על מנת להבטיח את הזכויות שלכם

  • בתביעות בגין תאונות דרכים ובכלל זאת תאונות אופנוע יש לצרף לכתב התביעה בקשה למינוי מומחים רפואיים בהתאם לפגיעה. כך למשל תובע שפגיעתו היא פגיעה אורטופדית יבקש למנות מומחה אורטופדי. עלות שכר הטרחה של המומחה מוטלת בד"כ על הנתבעת, חברת הביטוח.
  • אחוז הנכות שנקבע על ידי הועדה הרפואית או על ידי המומחה הוא שמהווה בסיס לסכום הפיצוי שיתקבל.
  • הפיצוי כולל מספר מרכיבים(ראשי נזק) לדוגמא פיצוי בגין כאב הסבל, פיצוי בגין אבדן כושר השתכרות , פיצוי בגין הוצאות נוספות נדרשות כהוצאות סיעוד ושיקום, הוצאות בגין תרופות ואביזרים מיוחדים, הוצאות נסיעה מיוחדות, הוצאות בגין טיפולים רפואיים שאינם מכוסים במסגרת שרותי הבריאות ועוד.
  •  

עו"ד יוסף רנרט מתראיין לתוכנית שאלה משפטית בנושא תאונות דרכים

כבר למעלה מ-35 שנים, אנו מייצגים נפגעי תאונות אופנועים ותאונות דרכים. אם נפגעתם בתאונת אופנוע, פנו אלינו ונסייע לכם.

לתיאום פגישת יעוץ להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצוי ללא התחייבות

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מקרים שבהם טיפלנו לאחרונה

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אדם כבן 50 אשר נפגע בתאונת אופנוע. חברת הביטוח סירבה לפשרות שעמדו על הפרק וטענה בין היתר כי מדובר באדם שכושר ההשתכרות שלו כלל לא נפגע שכן הוא משתכר לאחר התאונה יותר מאשר לפניה. משרדנו ניהל את התיק עד תום ולפני שבועיים התקבל פסק דין ובו פוצה הלקוח בסך מליון וחמישים אלף ₪.

סיפורים אחרונים

משרדנו יצג אישה אשר נפגעה בתאונת דרכים בעת שרכבה עם בעלה על אופנוע. משרדנו ניהל עבורה הליכים מוצלחים הן בביטוח הלאומי במסגרת ערעור והן בתביעה כנגד חברת הביטוח. התובעת פוצתה בסכום כולל של 850,000 ₪.

שאלות ותשובות בנושא תביעות תאונות דרכים

ניתן להגיש תביעה עד 7 שנים מיום הפגיעה, במקרים של קטינים ניתן להגיש עד גיל 25(7 שנים מגיל 18) יש לשים לב שתביעות בגין פוליסות אישיות מתיישנות לאחר 3 שנים

הנהג הפוגע זכאי לתבוע בגין נזקי גוף ללא קשר לשאלת האחריות, מה שרלבנטי לתביעה במקרה זה הוא קיום פוליסת ביטוח חובה ורישיון נהיגה בתוקף.

לקוחות ממליצים

כתבות נוספות בנושא תאונות דרכים

ביטוח ותביעות נזקי גוף בתאונות דרכים

כיצד מקבלים פיצויים מקסימליים?

כיצד מקבלים פיצויים מקסימליים?

ליעוץ מיידי
ללא התחייבות

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.